divendres, de febrer 06, 2009

PLANIFICACIÓ DE TEMPORADA

Be, una vegada pasades les festes a Sant Blai es normal pensar amb el que faré, jo, per sort o per desgracia ja ho sabia de molt abans, el 24 de maig vaig a per el meu tercer ironman de lanzarote i quart a la meva vida, aixó suposa el surtir a corre el dia de l'entrà o en vici el dia moros i cristians, sense deixar de banda les mirades d'aquells que encara van a gitar-se. Diuen que es una manera de vida i benbé es cert, la carrera es el de menys, son en els estrenos on vius la realitat i la durea d'aquest esport. Hi ha gent que en diu que ho faria millor, altra, que estic boig i que, aixo no serà bo per a la salut, el que està clar es que jo faig el que m'agrada i no tinc que donar conter a ningú.
El més important de tot es la gent de més prop, sense ella si que no faria res.